älskar er! :*


HEEJSAN ALLA SÖTISAR :'D
 har kommit hem från elin , tänkt berätta lite va vi gjorde <3
vi var alltså 6 tjejer med mig! och så skulle vi sova hos elin och grilla ute (a'
jag och emelie kom dit ungefär klockan 1820. Linn hade redan kommit, sen kom agnes ,åh så louise :)
först gick vi upp och fixa lite med madrasserna, sen gick vi ut och hoppade studsmatta och tog kort.(dom bilderna har jag inte än,men det kommer lite senare)  efter en stund blev det  kallt och vi var hungria så vi gick in och ut på altan och elin startade grillen. Man kan verkligen säga att de var kallt att sitta på plast stolar med leggins och en luvtröja ute på altan >.< haha ^^  ne men de var mysigt, vi satt och snacka lite och tog lite kort.medans elin stog och grillade kött ;* klockan var då typ 19:15  ;) sen  när de var klart så gick vi in och käkade :D de var jätte gott!  efter matan gick vi ut igen ,kan säga att de var ganska mörkt nu. och vi tog med marshmallows. De som är så sjukt gott att grilla 8'd <3 ah där stog vi och åt (a'   typ vid 20:30 gick vi upp till deras vardagsrum och blåste upp den sista madrassen, sen var det dags att se på film!!! :D  och det blev en skräck film, "Dead silcence"   fyfan va den var äcklig ... ;o  usch! handla om buktalardockor... USCH! de var de värsta filmen jag har sett! Men jag tkr ni också ska se den (a' <3  efter filmen så gick vi och fixa oss i ordning för natten ^^  men sen såg vi på "Sex Drive"  ^^ hahahhah :D  den äger fan! :D   så åt vi såklart godis och chips när vi såg på filmerna :')
vid 01:45 så somna vi ;)  vakna vid 06:40 gjorde jag, fast jag somna om vakna typ 08:30 då börja elin linn agnes och louise äta chips ^^,  och så drack vi upp colan också (a' så de blev ingen frukost,fast jag åt ju när jag kom hem ;)  sen åkte jag hem vid 12:00 ,  de var jätte roligt och vara med er tjejer , det måste bara göras om igen :d<3 

PUSS & KRAM <3     nu kommer bilder som är tagna med min kamera <3 [de kan komma mer sen]


bjuder på mig(a'<3

GRILLA 8'D <3        PÅ BILD: ELIN

JAG OCH LINN GOES SNYGGA ;*<3

LOUISE & LINN <3 SÖTNOSAR ;G

DAGS FÖR MARSHMALLOWS!   PÅ BILD:  LINN & EMELIE<3


LINN & LOUISE <3



VARMT! ;O   MEN GOTT (A)    BILD 1: LOUISE & AGNES <3  ANDRA: LINN & ELIN<3

THIHI, ELDA PINNEN :d<3    tkr de blev coolt med elden ^^




NU KOM BILDERNA PÅ NÄR VI VAR UTE :D <3




AGNES,JAG,LINN,EMELIE,LOUISE <3

LOUISE,ELIN,AGNES <3

LINN & LOUISE <3


älskar er tjejer :*



louisestridh

så jvla sjukt bäst var det .. måste verkligen göras om !

älskar er så mkt så det gör ont , min familj , mitt lvi .. du är bäst <3

2010-04-17, 20:45:59 -
☆ Linn

älskar er, mina små änglar!

detta ska absolut göras om snart! :D

<33

2010-04-18, 10:14:15 - URL: http://suuperlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: