WOOHOO!


idag har jag spelat cup
och vi kom TVÅA :DD <33 det var skit kul ^^
plus så var det första cupen med mitt nya lag :d
första matchen blev 3-0 till dom, & likom de va första matchen å de känns typ ; åhh,,hur ska detta gå eller?
andra matchen blev 0-0     ah de gick ju framåt iaf ^^
tredje och sista matchen i grupp spelet blev 1-0 till oss :D  jag gjorde typ "halva" målet elr va man säger x'd man typ passar en så gör den mål (a'  "" VI KOM TILL SEMI! ""
sen var det semifinal :D  och den blev 1-0 också !!  "" WIEE VI ÄR I FINAL""!!
finalen sluta med 2-0 till dom , fast jag tkr vi var bäst ändå ^.^   hih :D  skit bra kämpat alla tjejer ! <3

nu sitter ja vid datorn och käkar chips :) 
och i morgon är det fotboll igen.. :o  det är typ träningmatch på elvamanna! (y'   hihih, hur ska detta gå, jag har ju aldrig spelat elvamana :o   få hoppas att det går bra :D

Puss & Kram <3



J.P

haha kul vare, ofc vi e bäst ;D<3

det kommer gå super bra för dig! ;)<3

2010-04-11, 01:21:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: