ELIN WEBERG (L)


tjaafaan! :D
idag var de skola som vanligt, och så jävla gött med fredag asså :D
sen gick elin med mig hem i regnet... härligt :'o  typ lite sådär halft blött xd  typ halv vägs hem så kom mamma och skjutsa oss till f-gården :) där typ gjort vi ingeting :Pp   vi försökte tigga pengar så vi kunde köpa pizza (a)  till slut gav i upp och gick hem till mig och hämta :]   drog till pizza, käka lite, och sen f-gården igen, var där träffa några, sen gick vi ut med dom och massa sånt ><'  sen  gick jag och elin hem till mig och drack varm choklad <33 MMMM GOTT <3     de va typ min dag D)
I morron drar man in till skövde , Matfestvalen med emelie och linn,  sen på söndag ska man till LISEBERG :D:D
tjooho! hehe :D  med louise,agnes och elin  <3    Kommer nog bli en bra helg iaf :)
Nu ska jag dunka lite musik ,   hare gött!! :D:D
PUSS <3
bild från första dagen i skolan (y)


Clara

såg er på ica:))

2010-08-28, 08:03:04 -
elinweberg

Tack för dagen elin :d<3

du är bäst. (L)

2010-08-28, 13:28:24 - URL: http://elinweberg.blogg.se/
Linn

rätt snygg bild ändå asså!(Y)

2010-08-29, 18:54:49 - URL: http://baralinnsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: