11:35 Onsdag 15 december


Godmorgon!  härligt att vara ledig idag från skolan :D
vakna runt 10 idag , såg att solen titta fram så gick ut och tog lite kort.
har börjat få ont i halsen igen, inte kul :(  fast varm choklad är aldrig fel :D
jag vet inte vad jag ska hitta på idag, dra till backen vid fem iaf. testa min nya skidor som jag köpte i måndags, nya och nya är dom ju inte direkt men.. :P  skulle egentligen åka snowboard  fast mitt knä är inte så bra än från i fredags :/  fårse i helgen om man åker då!
tänk snart är de jul ! :o  snacka om att tiden har gått fort då eller?! :S
och de är 2 veckor och 2 dagar kvar av 2010 :O ! sen är detta året över. jag tycker det har gått galet fort..
HARE GÖTT! :D
puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: