Skövde with my cutiie cheey :9


helloo, idag har de varit full rulle ^.^  eller va man säger :P   iaf vakna runt 08 .. fixa käka lite och fixa ordning,sen bärde det av till Elin, skulle hämta henne sen dra till tågstationen. Vi skulle nämligen till skövde 8)
vi tog tåget som gick 09:32  fast de va ju försenat..så de blev 09:40  det kom, vi hade köpt biljett och allt, men när vi kom fram till skövde sen så märkte vi att de aldrig kom någon gubbe och skulle kolla biljetterna :S
så vi åkte i stort sätt gratis , men ändå inte :S heheh synd att vi köpte biljetter :P
hitta verkligen ingeting, INGETING fanns jue :(  jo de fanns ju saker och så.. men antingen var de bara skit eller så var de för stort :S  hitta tillslut EN tröja som jag köpte, från ginatricot.   hehe och elin hitta inte heller ngt , bara en nagelfil (a) vi åt lite på donken :G  åkte hem  13:32 tåget,  sen skulle vi gå från stationen till odenhallen, ett ord bara: KAAALLLT!!          för den va någon jullovsfotbollscup ^^ (långt ord)   den va la slut vid halv-kvart i sex så då drog vi upp till donken med lite folk :D  återigen donken..  -.-'    känns som jag måste gå ut och röra på mig lite nu asså .. :o  de  är tur att man har backen och åka skidor & snowboard i :D hehe <3
I morgon drar man in till fkp med linn och myser lite med fika på stan :$
efter de drar man till backen med elin & louise m.m , blir nog att man åker hem vid nio sen :D
Hare gött, puss :* <3


hittat en go låt också :]
Nickelback – Savin' Me | Spotify |




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: