DYGNA ALL NIGHT ^^


HERREGUD VILKEN HELG! :O

i lördags cykla ja ner till badet själv och sola, sen vid 18 åkte ja&emelie till louise , där var linn och elin oxå. först fixa vi tältet och bädda och sånt shiet, sen ringde vi några fast dom kunde inte komma. Så de blev bara en tjejkväll. (sjukt tråkigt att inte du kunde komma agnes :'< )  får bli nästa gång <3 , var vi var klara med bädda tältet så åt vi tacos :'G efter de la vi och i tältet med täcken och kuddar och såg på 2 filmer på louises laptop ^^  & så åt chips så klart. (emelie kunde inte sova över för hon skulle på kalas nästa dag) :/<3    efter filmerna så la vi oss till rätta och snacka lite och sånt, asså ja vet inte hur många gånger vi sa gonatt, HAHA ^^ fast så fort vi sa det och blunda så vakna vi bara igen, klockan va la 03.00 elr ngt så bestämde vi oss för att dygna :D (vara vakna i 24 timmar) ^^ så tur var så vakna ja bra till i lördags, var la typ 10-11 elr ngt :d  haha,de hände inte så mke i tältet. louise somna lite sådär lätt, så väckte vi henne igenom att lägg hennes mobil vid hennes huvud och så ringde vi till den  :') hihi <3
vid typ 04.00 så gick louise & jag ut och tog luft, och fota lite. usch kallt och blött i gräset :P de är la gött!! sen såg jag och louise på en film x'd , mendans linn och elin var ute och fotade. Sen låg vi bara i tältet och vaa! haha trött som vi var så höll vi öppe hos hela natten :DD  sen när louises föräldrar vakna så åt vi frukost ute på trädäcket, shiet va varmt de va på morgonen ute asså, vi tog ut luftmadrasserna och bara log och sola, elin åkte hem vid halv 1 för hon skulle åka och köpa valp :D:D (den är sööt! finns på hennes blogg) sen åkte linn hem, sen ja. vid fem elr nåt så skulle louise åka och kolla på Digiloo :')  när jag kom hem va ja hur trött som helst ;o fast jag fick aldrig tid att vila, för när jag kom hem satte jag mig vid datorn och cheka läget, hela huvudet snurra typ :S så tänkte vila lite i soffan en stund, då kom mamma och sa att vi skulle åka till lidköping och bada ;o liksom jag är helt slut och trött så ska man bara sådår sitta i en bil till lidköpning ;o. Herregud :P, ah när vi kom dit så var de typ storm och regna :( så de va ju ingen idé att bada. så vi åkte och köpte glass :g, sen åkte vi till ngt annat ställe och bada. inte för jag bada men.. vi spela lite beach ball. och sen åkte vi hem. VA SKIT TRÖTT :P. På kvällen var de VM final match :D spaninen-holland , jag hejade på spaninen (a). shiet vilken match asså!! 14 gula kort och 1 rött :o två förlängningar och inga mål.Alla visste att de kommer säkert bli straffar, de stog 0-0 . till sist när de var nästan slut på andra förläningen gör Iniesta MÅL!! SPANINEN 1-0 ! sen var de slut och spaninen blir världsmästare :D:D  wiiee ^^ <3     vakna idag halv 12 , fortfarande lite trött :P  ingen aning va man ska hitta på idag ;o får la bli ngt lungt hoppas jag ^^, nu känner jag att jag har skrivit mycket :o 
så PUSS OCH KRAM , ÄLSKAR ER TJEJER ! <3


bara några av många bilder,   (bilderna ligger inte i ordning vid olika tidzooner :P)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: