mycke långt skrivit idag :'>


heejsan!
idag vakna jag halv 9, för idag skulle jag vara ledare över fotbollsskolan.
kom dit, så skulle vi bestämma vilket lag vi skulle vara i, jag och stina tog frankrike. När vi gick till dom spelarna som var med i laget. Kände vi knappt igen ngn :P  de va 3-5 st vi inte hade sett förut, :P vi var 9 st i vårat lag. dom minsta va två 6-åringar, (och den älsta 13). (;  i början gör vi olika övningar,för typ "träna".  så gick vi till olika stationer. Ja och Stina fick hålla reda på alla,så alla hängde med :D  I vissa övningar var vi ledare tvungna att vara med :P haha ah men de va la kul ;D efter vi hade gått runt allt så fick vi lunch, köttebullar och makaroni :'D  efter vi hade ätit fick vi lite rast, sen var de nya övningar. ( de blir ingen övernattning för ungarna detta året) :P  efter övningarna , vare fika. sen skullle vi gå upp till badet och när vi var på väg dit så var de tipspromenad på vägen upp asså ;>..  frågerna hade vi tjej ledarna gjort :D  vid badet sen så fick vi  bada om vi ville, men de gjorde vi inte :P  vi spela fotboll ist mot dom små som hade badat klart :> sen grilla dom vuxna ledarna hamburgare till alla , de va gött :D  sen va kiosken öppen ^^. vi spela fotboll hela tiden tills vi skulle åka hem. de va vid 20.00 ;D  i morron ska vi upp samma tid,  och vara där igen. för i morron är de "tunering" mellan lagen. och vi ledare ska la hålla i bytenen. :) får se hur de kommer gå ^^
efter tuneringen  så är det prisutdelning till de som vann och sånt. efter fotbollsskolan är de match mot ngt lag ja inte kommer ihåg va de heter, sen efter de DÅ FÅR JAG ÅKA HEM >< :D  haha kommer bli en lång dag. men de blir nog roligt :) <3    skriver nog mer i morron, puss & kram ha de bra <3 ;*



[ingen bild]




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: