ego pic'


hejsan, idag har jag lägg in ganska många bilder :'D igår också för den delen.
men jag ska försöka skriv lite mer i inläggen ^^
fast man kommer typ aldrig på vad man ska skriva ju.
ja.. jag kan ju skriva lite vad som har hänt i veckan.
har varit i skolan som vanligt, tills fredag (a'
ja . i lördags var jag ju på stads teatern och såg på dirty dancing med mamma ;D
och idag (söndag)  hade jag träning på morgonen och sen åkte vi  till skogen .. sen rev vi ner tapeterna. fast vi har ju en liten bitt kvar av det så det blir nog att vi tar det sista i morgon ;d
nästa vecka då.. då är det påsklov :D det ska bli gött att vara ledig en hel vecka , bara soofta :D
plus måndag också ^^ . sen börjar ju skolan igen på tisdag men så långt fram vill jag inte tänka äns :P
på torsdag blir det nog att jag åker in till vår marknaden , och köpa socker vadd!! 8'D
för det är ju så gott .!   det blir ingen fotbolls träning nästa veckan ;D de är gött också, då kan man slappna av istället x'd .  men sen på måndag veckan där på , då kör vi igång igen då ska vi till och med börja utomhus på gräs :D  det ska bli riktigt roligt! <3   idag skulle jag egentligen åkt till dansen, men det var någon kompis vecka idag och några andra skulle ta med kompisar ..blablabla. :P    det var frivillit iaf man villle komma för dom skulle inte göra några nya steg ändå , så.. jag skippa det :d
nu tycker jag att jag har skrivit tillräckligt :P!
kommer en fin ego bild (a'

Puss & Kram / elin bengtsson <3





Linn ☆

Fan vad snygg din blogg är, elin! :)

<3

2010-03-29, 11:29:15 - URL: http://suuperlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: