fredag


TJOBRE,, BLOGGEN ÄR FIXAD :D:D:D !!

FREDAGSMYYSS!!
dagen spenderades med elin weberg på förmiddan, sen på kvällen åkte vi in till stan & kolla UH-Ligan (y)
träffa massa roligt folk :) sandra och jag åt 3 Mcflurry tsm, heheh donken!! (Y)
hahah , jag tror jag aldrig i hela mitt liv varit så jävla blöt och frysen sen det dära snöbollskriget vi hade, hahaha herregud.... kul va det iaf :D  fick till slut lilla johan ner i snön! fast inte philip :(
iställt blev man ner slängd i snön två gånger, och så sparkade dom snö på mig när jag låg ner, och gnosa sönder mig :O:O låågt assååå! :P

imorron kommer de bli super kul!!! :D
lördags mys med dom bästa tjejerna i hela världen (a) ♥
vi ska fira mig lite, eftersom jag fyller år på söndag, och så ska vi se på film & äta tacopaj och mysa med massa godis!!  kommer bli bäst!

men ska nog ta och sova nu, ska upp i morron och cykla till bilisten och hyra en film som vi ska se på sen, även träning i morron :P
♥♥ PUSS & KRAM, HA EN TREVLIG HELG SÖTNOSAR :* ♥♥


heheh :P ♥


Linn

Kommer bli super mysigt! :)

2010-11-13, 03:03:45 - URL: http://heartsbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: