Coca cola --> pennburk?


tjobree heender jaoo, peace bree! (Y)
torsdag idag. skola gick ganska fort idag ändå, fast torsdag är typ nästan värst :P
jag älskar Sanna :)   sista lektionen hade vi biologi, vi skulle egentligen se på film fast Sanna hade ingen dator som funka så vi fick sluta en halvtimme tidigare än vanligt (a)
När jag gick hem , så fick jag en idé 8')   eftersom jag köpte en cola på billisten tänkte jag om jag gör håll längst upp. så blir de som typ en burk som man kan lägga pennor i (a)  HAHAH, kanske låter sjukt men..
jag testade, här är resultatet :p
|
v
I morron är de skola som vanligt,efter skola drar Linn jag & Emelie till Thai-vagen  och käkar lite gött :D
sen ska vi ta många höst bilder :)   på kvällen drar vi in till fkp och ser på UH-cupen.
Har inte så mke mer att säga, Hare gött  puss <3


Anonym

JÄVLA SMART-ASS! detta måste jag också göra. hihi :D ♥

2010-10-14, 20:59:52 -
Linn

jag glömde skriva namn på förra kommentaren, heheheh

2010-10-14, 21:00:15 - URL: http://heartsbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: