Nu kör vi! HT11


Skola imorgon det ska bli sjukt roligt att få komma tillbaka och träffa alla igen, plus att få komma in i rutinerna igen. Men det finns ju alltid det negativa i det positiva.. vill inte att sommarlovet ska vara slut. Jag fattar inte hur fort detta har gått. Liksom när det var skolavslutning då hade man hela sommarlovet att se fram i mot.  Och nu är allt det över. Rätt sjukt att tiden kan gå så fort när man har roligt (samt tråkigt ibland).  Men det känns som jag har fått ta del av det mesta och gjort de jag har bestämt och även nya saker också. Så jag tycker att årets sommarlov har varit hel jävla underbart. Vädret har haft sina dåliga dagar, men ändå så är detta den sommaren jag har blivit som brunast än så länge. :) 
Jag har tänkt om jag hittar lite rolig bilder osv,så hade jag tänkt att göra lite collage om saker jag har varit med om under sommaren. Och även Gothia ska jag försöka sätta mig och skriva lite om. ( har ju inte gjort det än,dumma mig )  
Jag hoppas ni har haft en superduper gött roligt sommarlov. Och jag är redan taggad till nästa år! Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: