Silvershampoo


Som sagt fick ju hem mitt shampoo igår, ska strax ta och testa de. Lite info om det

Fudge Clean Blonde Violet Toning Shampoo
Rensar och neutraliserar oönskade gultoner från blont hår och gör håret skinande blankt.


• Violetta pigment
Hindrar oönskade gula och gyllene nyanser


• 300 ml tub
Gör det lättare att ta med sig produkten


• Fudge Hydrating Hair Drink Complex med Guarana
Reparerar, ger fuktighet, skyddar, återuppbygger och stärker håret.


• Organiska proteiner
Ger värmeskydd och reparerar skador som orsakats av plattänger och hårfönar


• UV-skydd
Skyddar håret och färgen mot solskador


• Doft av vanilj
Kombinerat med kanel och en hint av äpple och päron


Taget från Lyko.se


Tipset fick jag från Emelie Hellström


Nu ska jag ta och testa detta. next: duschen! puss ♥

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: