converse


Måndag = inte gilla...
Bland den värsta dagen i veckan, söndag kväll tänker man liksom; neeej, i morron ringer väckarklockan tidigt :(
usch!    aja nu är skolan avklarad iaf :D    idag ska jag bara slappa, antar att de inte är ngn fotbollsträning idag :S
... sjukt fin väder är det ute, solen lyser! ska snart ut & fota... bara det att jag måste ladda mitt batteri till kameran först :(, då kommer säkert solen gå ner innan de hinner bli klart...  Då blir jag jvlit sur!!!
Fick hem nya converse i  förrgår :D  vita och alldeles nya , nu längtar jag tills all snö har gått bort ..och att de ska bli varmare.  
Hare gött!

SISTA CHANSEN TILL DAGENS BLOGG! avslutas klockan 17.00  
sedan lottas 1 vinnare ut :)   Lycka till!


Canon EOS 500d + Canon 18-55mm f/3.5-5.6


Noa.

hej sötnos, :-)

Just nu har jag frågestund på bloggen, kika in och ställ några frågor vetja ! :-)

(förlåt om du tar detta som spam)

2011-01-24, 16:54:13 - URL: http://noaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: