ett


Dag 01 - Presentera dig


hm.. vart ska jag börja,haha :P
Jag heter då Elin och bor i liten by utanför fkp med båda mina föräldrar & min brorsa, fyller 15 år i år.Har även en söt hund som heter Tessy♥
Gillar: jag älskar verkligen glass :)
Drömmar/Jobb: Mina drömmar just nu är komma in på en bra linjer antingen handel eller media, ska forsätta med att fotografera, någon dag hoppas man på att man driver eget företag eller annat som fotograf :)
Fritid: På min fritid sitter jag mycket vid datorn,är med kompisar, och så fotar m.m
Vid vintertid åker jag mycket skidor/snowboard , somaren består av massa chill dagar med kompisarna,bada,käka glass,sola och massor. ( tkr faktiskt om sommar mer)  tränar också fotboll, har börjat ett nytt lag som jag har gått nu i ett halv år kanske? har gått upp två år, så spelar i F17 men detta året ska vi bli U-lag :D  Jag är en helt vanlig person *host* ibland (a)   jag vet jag är blond, även inuti skallen kan hända.. men jag har kul iaf, jag går oftast med leende på läpparn (de har man fått höra :$ ) att man är en riktig solstråle :D vågar bjuda på sig själv, blyg när det gäller pojkar fast de släpper ju när man lär känna dom :D Går i en vanlig skola med vanligt äcklig skolmat,fast de berättar jag mer om när den dagen kommer(Dag 12).
Det va la jag då i kort format :D heheh..puss ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: