onsdag


Igår (Onsdag) va det otroligt och ovanligt bra väder. Blev att steka lite i solen sen ner till stranden.
Hade direkt inte tänkt att bada.. men det blev tyvär så ändå, eller rättare sagt jag blev i puttad.
Mindre smart att gå nära stranden när man går med bröderna Fernström. Då blir det bad med kläder!
Efter en dusch, blev det mat blablablabla...
senare gick vi ner till stranden igen, då hade dom ställt fram en bastu på stranden som
man fick gå in gratis och basta, fast det gjorde aldrig jag :P care
Efter några hade badat osv, så gick vi ner igen och då var det Beach Party,
jag trodde det skulle va värsta fest, men de va typ bara musik , grillning och fotbollsspelning.
Men det va trevligt ändå att vara där en stund,vi hade inget annat att göra ändå.
Ja just det! På stranden var det även massor av folk som vindsurfa/draksurfa eller va man säger.
Som jag tog lite kort på. :)
Hare gött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: