Dreamhack Summer 2011


ne men tjennare, idag ringde larmet 09.  dags att gå upp, käka frukost och fixa sig :)
idag bärde det av till Jönköping. Hämta Louise runt tjugo i 11, sen tog vi tåget från fkp 11:14, när vi skulle betala biljetten till jkp så krångla typ deras kort-sak-apparat-som-man-betalar-med-kort  så vi fick åka gratis till jkp (a)
när vi var framme i jkp var de helt kaoz, va massor av folk. vi visste inte riktigt vilken buss vi skulle ta för att komma till Elmia, först leta vi efter en bankomat för att ta ut pengar, vi hitta en sen. haha de va en dansk bankomat. fast på svenska :S  uhm..  aja,  tillslut hitta vi vilken buss vi skulle ta utav alla tusen tals bussar,hehe
kom fram till Elmia, fixa dagpass-grej.  Sen när vi kom in där, var de rätt jävla stort. Kaooz igen.
som tur va visste jag vart folket vi skulle till satt ^^ hehe, ne okej jag ska inte säga folk de är lite taskigt, vi var allså med Jonathan,Mattias,Assio och aah.. Ludde satt där iaf. Dagen där var skit kul, iaf för mig :)  vi gick runt stället, spelade på ett lyckohjul sponsrad av Pucko drickorna. Beroende sak asså. som tur va så var det gratis att spela, så aah.. de blev min nya drog att gå dit och snurra på hjulet (a) som tur va så vann jag några gånger,, hem fick jag med mig;  2 t-shirtar, 2 nyckelband, 1 keps, 2 pucko.  (fast drack mer än 2 pucko)  så nu har jag rätt ont i magen, haha rätt åt mig. Dom dela även ut gratis coca cola zero, som man drack också. Vi gjorde inte så mycke egentligen, vi gick mest runt. Men ändå gick tiden för jvlit snabbt, drog även till en kina-wok-"resturang" som var där inne,som vi tog och käka lite. Jag & Louise tog en buss tillbaks till tågstationen, sen 20-tåget hem :)   efter vi kom till fkp, drog till upp till donken, tog McFlurry Daim & pommes. Sen kom man hem, rätt gött att få ligga i sin säng just nu. men hellre är vill man vara kvar på dreamhack :( ..  Får la tagga till DH Winter 2011, i vinter ^^
kommer lite bilder tagna under dagen, Hare gött puss ♥
rätt sleten på tåget hem ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: