lite sådär text


hello!
kan skriva lite om min dag idag då, väädligt intressant men..
Vakna runt 10,låg en stund i sängen med mobilen, sen gick jag ner och tog en macka med potatissallad på (a)
sen satt jag vid datorn till typ kvart över 15, hehe
sen vare match halv fyra, borta match, tråvad hette de vi var.
gick la sådär, vi va inte riktigt på hugget idag. matchen sluta 5-3 till dom andra.
fast jag är rätt nöjd, gjorde 2 mål av 3.
åkte hem, hemma sen så tog jag lite glass,persikor & polly.
gick ut och satte mig i sista kvälls solen, och njöt. mums!
just nu sitter jag på rummet & prata meed lite folk.
rummet brevid mig (brorsans) spelas de jäävligt hög musik + bas.
pga att bror min har nyss byggt ihop en till högtalare, så nu testar han de.
själv sitter man med sina fina hörlurar och försöker lyssna på sin egna musik...
fast hans musik går ingenom ändå... snart går jag & säger till att han ska sänka.. men jag tror han inte lyssnar.
imorron drar jag till Jönköping med Louise liten Stridh (hehe hoppas hon inte läser detta)
så de blir att gå upp tidigt, Jönköping = Dreamhack!
NI FÅR HARE JÄÄVLIGT GÖTT PEOPLE! KÖSS ♥


Silje !

så fint hår du har !! ♥♥

2011-06-19, 23:08:43 - URL: http://lifeassilje.blogg.no
louise stridh

HA-HA du är liten gumman !<3

2011-06-20, 22:39:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: