trololol


jag är så jävla cool!  jag har kramat en islänsk från Island idag, hur grym är man eller  hehe. jag kände han inte ens :S
okej.. såhär var det, jag plus några fler gick runt på stan idag och så vid frejahallen så var det VM eller något i volleyboll, så var det lag som kom från norden typ finland,danmark och island och sånt. och så kom det islänska laget och gick förbi oss, och då var vi trevliga och hälsa på dom, men så tog den en av dom killarna "råkade rättare sagt" få med sig min vante, så typ blev han chockad och sa förlåt och sånt på engelska sen kramade mig.. ;d    that's the story.  coolt vaa :D hehe
fattar inte vad det är med mig just nu, jag är för trött...
MATCH imorgon på MORGONEN kl 10.. kommer få gå upp vid 09 eller något på en LÖRDAG :(
gonatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: