Finaste jag har, är ni♥


Galen kväll,natt & morgon..
Igår var jag som sagt hos Elin och myste med flickorna. Lite kort om igår; kom dit runt halv åtta, såg film, såg en till film, käka godis&chips och onyttigheter, dansade,filmande,skrattade,musik, wordfeud m.m....
Sov cirka 3 timmar den natten :)  vakna vid 09 ungefär, vi städade iordning allt och sen bestämde vi oss för att dra till Mc'Donalds och käka frukost. resten av eftermiddan gick vi runt på torget och låg i gräset, sjukt jäkla trötta va vi.
Kom hem somnade direkt , sov kanske typ 2 timmar.  Käkade , sen var det träning.
Har nyss duschat, och nu sitter jag och käkar gröt. Idag kommer jag somna tidigt.. pussheej





dite

allt bra idag? :)

följa varandra via bloglovin?

2011-09-29, 21:22:49 - URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: