1 augusti


Idag har jag,pappa och mamma varit på en roadtrip genom Lysekil, Pinneviken, Ramsvik, Kungshamn och Smögen. Vädret var ju inte direkt i toppklass, men jag är glad att det iallafall inte regnade. Åkte färjan över till Lysekil och åt på Bengts fisk, åh så otroligt gott. Panerad rödspätta. Sedan blev det en tripp in till Sport shopen, fick faktiskt med mig 2 nya träningsplagg, glades! (Visar imorgon) Pappa blev sugen på att bada så vi åkte vidare till Pineviken. Svinkallt. Även ett stop i Ramsvik, för pappa & mamma ville doppa sig igen. Jag satt kvar och fikade istället, hade verkligen ingen lust att bada, haha. Åkte genom Kungshamn en sväng, alltid lika mysigt. Till slut så avslutades dagen på den efterlängtade Smögenbryggan. Alltid lika mysigt att gå runt där bland dom små affärerna och båtarna samt käka glass. Lång resa hem, men direkt när jag kom hem tog jag på mig mina nya joggingkläder och sprang 5,6 km, blev även fysträning på det. Nu mår jag underbart! Hoppas ni har haft en bra start på den nya månaden, för det hade jag. Välkomnar Augusti :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: