Hemsk dag idag..


Hela skärmen blinkade och man såg seriöst ingenting.
 
Idag borde de vara fredag den 13e.. Morgonen var värst, min älskade ägodel gick sönder. Hade lagt min iPhone i min jacka och eftersom min militärjacka är lite lång så fastnade jackfickan i bildörren och där i låg min mobil.. så klämnde hela skiten i dörren. Trodde inte att skärmen skulle gå sönder så jvla mycket, men det gjorde den. Fick leva med den hela dan i skolan, direkt efter skolan drog vi till NetonNet i Borås för att lämna in den, hoppas på att det blir billigt och går snabbt bara, usch sitter just nu med min gamla ZTE mobil.. känns inte bra.


Victoria

Åh. Min 3G kastade Jsg i golvet utan att den pajade. 4an jag har nu är jag däremot rädd om..

Svar: Haha 3G håller fan hur bra som helst ju!
elin

2012-08-27, 21:44:24 - URL: http://victoriasdiiary.blogg.se
william

gud avd tråkigt;P


Och säg gärna vad du tycker om mina "In Gray" Modellbilder som jag har tagit:)

2012-08-30, 10:03:12 - URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: