2 minuter kvar


Dan före dopparedan. Åh gud nu börjar nyfikenheten strömma i hela kroppen. Vill öppna julklapparna som ligger under granen. Det är endast 2 minuter kvar. Men har lovat mig själv att vänta tills morgonbitti att öppna de. 
Det är sjukt va tiden går fort. Imorgon är det bara EN vecka kvar av 2012. Usch, det var inte längsen man satt och räknade veckor och månader. Nu är det bara några få dagar kvar. Idag spenderades iallafall dagen på bästa sätt, med min älskade pojkvän, åt glass och fruktsallad, samt familjen Bengtssons traditonella julbord. Det var riktigt gott! Nu är jag taggad till julafton imorgon, dags att sova. God jul på er alla och ha en underbar julafton!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: