Måndag


Hello, kom en för cirka en timma sedan. Vart i stan sen kl 15, det gick bra hos tandläkaren, vi satt bara och prata om de som kommer att hända inom snar framtid. Efter de så drog jag o mamma upp till donken och åt lite glass, åkte ner till torget. Fick med mig 4 plagg hem(visar snart). Därefter åkte vi till Willys o handlade. Resten av kvällen spenderades hemma hos Emma med jordgubbar, smält choklad och film! Mycket mycket mysigt. Vädret är som de har varit dom senaste dagarna. Ska nog ta och lägga mig nu pga att Sandra kommer halv nio imorgon, behöver ju lite sömn. Godnatt! :}

image descriptionimage description

 



sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!

nu har vinnarna av veckans blogg kommit upp, in och kolla om du är en av dem och anmäl dig igen!

kram och lycka till sötis :)

2012-06-26, 15:52:05 - URL: http://sheil.blogg.se/2012/june/vinnare-av-denna-veckans-blogg-ny-omgang.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: