Torsdag


Ojoj, känns som min blogg har legat nere nu i 3 dar. Men så är det inte, jag har faktiskt inte haft tid att blogga det senaste. Jag börja med att säga att jag har blivit mycket friskare, jag har inte ont i halsen längre! men jag måste fortfarande äta pencillin i några dar till. 

I torsdags åkte jag och Sandra till Skövde efter skolan. Det var en helt galan eftermiddag. Först blev tåget inställt (fick ta ett annat en halvtimme senare). Sen far vi runt i hela Skövde kändes det som. Kollade först lite på Commerce, åkte sen buss från Centrum till Esplanadet sen till Max (endast för att köpa en Lyxshake, otroligt värt faktiskt) och sen tillbaka till Centrum. Kom hem runt 22, sen var det bara att lägga sig för att dra till skolan nästa dag. Hittade iallafall en ny bikini och en collage tröja.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: