Hello Breakfast


Igår fick man ändra klockan till vintertid, känns lite tråkigt. Men det är ju bara ett tecken på att det är några dagar närmare julafton, längtar. Igår blev det en sväng till Skövde på förmiddan med mamma och pappa, fick med mig tre tröjor och en halsduk hem (visar snart). Kom hem och åt lite glass, sen in till gymmet för att köra ett rygg-och magpass, sen vidare till fotbollsträningen. Kom hem duschade, sedan blev det blodpudding. Mums!
Idag har jag inte kommit så långt, har suttit och kollat på The Biggest Loser och blivit motiverad, samt käkat lite frukost, bestående av gröt och kiwi. Senare idag vet jag inte rikigt vad som händer. Ikväll är det iallafall ett träningspass på gymmet inbokat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: