Philip Graaf ♥


Idag drömde jag en mardröm om att min bästa vän dog,
tyvärr så var det ingen dröm, utan verklighet. För cirka ett dygn sedan var jag med Philip. Vi dansade och skrattade precis som vanligt. Imorse fick jag beskedet att den glada underbara pojken inte fanns längre. Han hade lämnat världen och oss alla. Idag har varit den värsta dagen i mitt liv. Philip var inte bara min bästa vän, han var mer. Saknaden är så enorm. 14 år blev han, hela livet framför sig. Idag har många ljus tänds och många tårar har fällts. Du har så himla många som bryr sig om dig. Frågan är bara varför du gjorde detta. Det har bara du svar på vännen och det lär vi aldrig få reda på. Jag vill bara krama dig igen. Jag vill komma upp till dig där uppe i himlen, men jag har lovat mig själv att jag ska leva för dig Philip, för jag vet att det är de du vill. Jag kommer minnas allt vi gjort tillsammans. Saknar dig älskade vän


Erica

Livet känns så jävla tomt utan honom. kommer kännas tungt i skolan imorn. Fy vad jag saknar honom😥

2012-10-21, 14:23:37 - URL: http://carpediemerica.blogg.se
emma

han är alltid med dig, även om du inte kan se honom ♥

2012-10-21, 17:19:29 - URL: http://emmysch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: