Questions & Answer



Mina betyg är egentligen mina betyg, men jag känner att jag inte har någon nytta utav det längre. Så jag säger det, jag fick totalt 255 poäng då är språk inräknat. Men det är bara siffror och dom betyder inte så mycket. Jag är nöjd med min insats i grundskolan och det är det som räknas och även att jag kom in på den linjen som jag ville.
 
Oj, nationella proven känns som en evighet sen jag gjorde dom. (Fast egentligen är det inte de)
Nej asså, om man är lätt för matte och no så lovar att det inte är svårt. Det är ju liksom sånt man har jobbat med som kommer på proven.
 
Jag går Ekonomi med inriktning Företag - kallas sig även för Företagsprofilen. Jag valde den linjen för att det kändes som den passade mig bäst, utåtriktad linje och även att den är högskoleförberedande. Och att i trean får man starta UF-företag (eget företag) plus att man får ha ett fadderförtag i tre år. Intresserad även av ekonomi, så den linjen passade mig perfekt, därför valde jag den. :)

Hoppas du fick svar på dina frågor, ställ gärna mer. KRAM
Skriv gärna namn!
 


Anonym

Jag har försökt gå bakåt i dina arkiv, men utan att lyckas. Kan inte du försöka göra något åt det, skulle vara jättekul och läsa mer om vad du gjort i år/sen du började blogga!

Svar: Konstigt, det funkar för mig när jag går in på bloggen och klickar vidare på Arkiv :s
elin

2012-09-19, 21:36:55 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: