You're my sweet


Hello, min helg har varit riktigt bra. I lördags var jag på fotbollsträning, bakade och sen kollade på melodifestivalen. Söndagen bestod av soffhäng, sen suttit och spelat Monopol i 3 timmar. Kvällen blev det en springrunda på 6,1 km med Loui. Måndagen käkade vi frukost, sen drog vi samma runda igen. Så det blev totalt 1,2 mil på två dagar. Senare på kvällen var det dags för födelsedagsfirande, (lilla) Emma som nu är 17 år! Grattis igen! Vi drog ett par fina tjejer och käkade på Restaurang Alfred i stan, blev en god ceasarsallad. Somnade oss Loui, idag var vi i stan och gjorde lite ärenden, handla lite mat och sedan drog hem och lagade lite pyttipanna. Kvällen idag har bestått av 3 pass på gymmet. Nu ligger jag ensam i min stora dubbelsäng och kollar på fotboll. Imorgon ska jag vara i stan 06:45, för att inventera på KappAhl med klassen. Usch, får se om man orkar gå upp. Blir att lägga sig tidigt idag! Vi hörs :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: