all week


Uppdateringen har varit låg. Men jag har hunnit göra massor. Dagarna efter nyår var sega, men fick ändå in lite träning på onsdagen. Hela torsdagen spenderades i Göteborg, kollade på Gothia Cup innebandy. Gick runt på nordstan och bara hade det mysigt. I fredags åkte jag, Loui och Isaac en sväng till Skövde och kollade lite. Efter Skövde drog vi till stan och kollade på hockey. Loui sov här och på lördagen blev det först en sväng på stan, där jag hittade ett par nya joggingskor. Perfect! Hann med att inviga dom på gymmet, sedan stack jag och Loui till hans morfars lägenhet och åt massa glass, Sandra kom och åt lite Thai mat med oss sedan. Fick sova där, riktigt mysigt. Idag då, söndag, så har det varit otroligt segt, men fick ut mig själv på en springrunda på eftermiddan. Suttit i soffan hela kvällen. Tänkte lägg mig tidigt nu, inte lågt kvar av jullovet.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: