NYÅR


Kan fortfarande inte fatta att 2012 är slut och det är nytt år. Kommer nog ta ett tag innan det kommer kännas så. Nyår var iallafall bra. Spenderades med härligt folk och massvis av pizza.. Vaknade upp brevid pojkvännen dagen efter, sedan spenderades resten av dagen i soffan, bokstavligen vi låg i soffan och kollade på tv i 8 timmar.. sedan drog jag till donken och glassade lite med Sandra. Idag sov jag ut, det var riktigt skönt. Käkade lite frukost, efter det tog jag en springrunda, första för i år. Vädret är underbart idag. Dock undrar jag vart all snö har tagit vägen. Ikväll blir det gymmet. Ha en god fortsättning! :)


emma

gott nytt år på dig finis!! Dagen var nästan precis likadan här haha, vi låg i sängen och kollade harry potter hela dagen.. + pizza också, haha. KRAM GOSIS

Svar: Haha de är ju underbart! Gott nytt år på dig snygging ♥
elin

2013-01-02, 15:19:05 - URL: http://emmysch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: