Grym vecka


 
Senaste dagarna har varit underbara. I onsdags åkte jag, mamma, pappa och Loui till Ullared för shopping! Hittade en del saker. Riktigt mysigt var det. På kvällen blev det kalas. I torsdags blev det en morgonpromenad, sedan satt jag mest inne och fixa lite foton. Senare på kvällen drog jag till Loui och körde lite intervaller. Blev tidig uppstigning igår, för igår var vi på Liseberg! Louis famlij och släkt åkte med. Jag åkte Atmos fear för första gången och tyvärr är jag lite besviken, trodde den skulle vara mycket värre. Vi hade även 3 express pass, var riktigt skönt att använda dem när det var lång kö.Vädret var helt underbart hela dagen, sjukt varmt och solen sken hela dagen. Knappt någon kö heller, ca 0-30 min. Köpte typ världens största glass också. Dock vann jag inget på lyckohjulen (aldrig vunnit på sånt, skitspel..) När vi kom hem runt 22 var det bara att byta om och sticka till garaget för att hjälpa Isaac med hans A-taktor. Vi var klara och åkte hem 03:00 på natten.. snacka om att jag var trött och helt död. Känner idag att jag inte har sovit så mycket. Men har ju sommarlov så. Ikväll blir det cruising i stan, ska bli riktigt kul! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: