Virus


"runda" chokladbollar / pappas mästerverk / jag & plutten för en vecka sen
 
För 6 veckor sedan började jag känna att något inte var rätt i kroppen. I två veckor hade jag virus i kroppen som gav förkylning efter förkylning, efter det var det en vecka som jag mådde hyfsat bra, jag tränade rätt mycket och spela match, dock gav de effekt. Jag drog på mig en förkylning igen och börjde bli orolig att det va något allvarligt. Jag skakade och grät mig till sömns för jag mådde så dåligt. Mamma ville ringa doktorn, men väntade med det. Vid studenten började jag må bra igen, fortfarande tung i kroppen. I måndags vaknade jag upp med 39,5 grader feber och halsfluss. Jag var så irriterad på mitt liv och på denna jävla förkylning. Jag åkte till vårdcentralen och fick ta prover, ingen kunde riktigt tyda på vad jag hade för något.. men tydligen var det något virus eller infektion som jag då har haft i 6 veckor i kroppen. Nu går jag på pencillin i 7 dagar och idag är det dag 2 och jag känner att det börjar gå framåt, inte fullt frisk än på ett tag, men lite piggare än gårdagen. Idag har jag faktiskt ätit mat och bakat. Måste tänka positivt.
Saknar mina älskade vänner & pojkvännen väldigt mycket ... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: