Back on track with my life


Lite blogging på lång tid. Ledsen för det, men jag har haft fullt upp. Skolan startade vilket har tagit mer än halva mina dagar. Tidiga mornar och sena eftermiddagar i skolan. På helgerna har jag iaf skippat all skola och myst med pojkvän, famlij och vänner. Har bl.a. vart på Ikea och handlat massa nytt till mitt ny målade rum och så hann vi med att käka ikeas goda köttbullar. Har försökt att träna så mycket som går. Men för mer än 3 veckor sedan skadade jag knät på fotbollsträningen, vilket slog ned mig rätt mycket. Men nu är jag snart friskförklarad och känner ingenting i knät! Back on track helt enkelt. Jag ska behandla varje dag i min vardag som den enda och sista. Jag ska leva i nuet och verkligen känna att detta är vad man lever för. Meaning of life.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: