JULLOV! ♥


jaa, äntligen är man ledig från skit skolan :D     kan knappt fatta att det redan har gått ett halv år sen man började åttan :S  sjukt ! 
BARA 3 DAGAR KVAR TILL JUL !
10 DAGAR KVAR AV 2010 !


skola idag bestog av städa klassrum, flytta  över bord & stolar till den nya byggnaden, fika/äta tårta, städa lite mer, få betygen!, äta mat, lyssna på 9orna sjunga, sjunga allsång  sen var de slut :D  härligt att sluta 13.00 också!
kom sen , gick ut och tog lite kort.. fint väder , sol! :D  fast -16'C  :S    sen åkte jag och mamma in till stan och handla lite (:   köpte rött nagelack,fast.. de var bara det att när jag kom hem och hitta jag det inte :( vette fan vart det är nu, har säkert tappat de i bilen eller någon annan stanns,, känns som det va helt ovärt att köpa det , nu när det är borta ;o skulle ju ha de på julafton,, aja får nog leta lite till sen!  mamma köpte lite julklappar, sen åkte vi och handla lite julmat. Nu har jag precis ätit lite mat och resten av kvällen kommer nog bestå av att sitta vid datorn :D ska bli härligt att äntligen få sova ut i morron!!!
Hare BÄST!   pöss ♥

tillägg; ville bara säga att jag har köpte glass nu ;G  WIIIEE!
tillägg 2;  jag hitta de röda nagellacket :D yaay!


mina crazy eyes :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: