Onsdag


idag blev det en tripp till Skövde med Linn, storhandlarn. Jag köpte bara ett par örhängen för 10 spän & sillybands för 15 kr. Tog en plusmeny på Donken istället, fick ett jätte fint glas. vi tog med maten till stationen, tryckte in hamburgaren i väntsalen, sen tog vi och njöt av pommes fritesen på tåget hem. bara de att vi fick enormt mycke ketchup av hon i kassan, 6 st..  :S
Efter skövde drog vi till Flyby badet och chilla med Sandra & Emelie. as gött! hoppas på samma väder i morron också.   
Minus... jag har sjukt ont i halsen & huvvet, lever just nu på Alvedon & halstabletter..   har match imorgon, jag vill så gärna speela, de är hemmamatch också :(   fan, varfööör sjuuuk..
Hoppas ni andra mår bra ifall♥   





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: