Maj 12, 2011


hello hello, känner att de har varit otroligt dåligt med uppdateringen.
veckan har varit lite knas tycker jag, får hoppas denna veckan kommer få ett bra slut. och att nästa vecka blir så mycke bättre,  imorgon börja de redan bra, först är det skola och på håltimman drar vi några kompisar och käkar pizza, sen på kvällen drar vi tjejer till panka och grillar lite köörv och myser <3
_____________________________________________
dagen idag har varit knas,  båda bra och hemsk på samma gång.  samt otur...
var i stan och hann fixa ganska många saker på någon timme, good work :D
- tog kort & fixa leg.
- köpte leggins och en ring m.m
- prova & beställde den nya träningsoverallen till fotbollen
- fixa dricka & korv tills i morron
kom hem åt en smörgås,cheka datorn, sen vare vidare till träning som inte blev så lyckad. där kom oturen..
på uppvärmingen fick jag bollen på näsan,så de börja blöda. smartest..  aja sånt som händer antar jag.
kom hem duscha, åt god mat vid datorn (a)  nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska även försöka plugga på svenska provet jag har i morron. slog nyss i huvvet i väggen.. jävla smarthead..
det är nog dags för mig att sova snart antar jag. och hoppas på en bra dag imorgon istället. haha
Hare gött puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: