Älskade ledighet


Sen i tisdags klockan 10:30 har jag varit ledig, så himla skönt! Plus att de har varit bra väder hela veckan! Mycket har jag hunnit med och göra också. Efter skolan i tisdags gick hela klassen ner till Gondolino och käkade god mat. I onsdags tog min kära bror studenten, så glad för hans skull! Blev att kolla på firandet i Odenhallen först, sen torget och ströget, sedan blev det god mat och firande med släkten. Torsdagen var man riktigt trött efter gårdagen, men det blev en härligt sväng utanför Grästorp med bästa tjejerna, sol, bad och grillning. Riktigt mysigt! Igår blev det mycket solning, glass och fotboll. Idag har jag kollat fotboll och mysigt med sallad mitt ingenstans på en gräsplatt med älskade mamma. Nu sitter jag och Loui och myser, har precis slängt ner glass i magen, resten av kvällen blir godis och filmmys! Imorgon blire att kolla på fina studentbalen :) 
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: