gomorron :)


hallå! :d
idag vakna jag 07:20  :( usch jag kunde verkligen inte somna om, så de va lika bra att gå upp.
När jag kom ner så titta jag ut och de va jätte fint väder ute :'o   då var jag bara tvungen att gå ut och fota, dels var de dagg i gräset som jag tkr är så fint :]  bilderna kommer nedanför..
Idag kommer  de bli så himla kuul!!!!!!!!!
Ska dra in till göteborg/liseberg  med Agnes,Louise och Elin <3
har fått lånat f-kort och så har jag fått ett "åkpass" biljett av min granne som hon inte behövde :D:DD
Tar inte med kameran, kanske blir lite bilder med mobilen isf :)  Nu ska jag äta frukost och hämta f-kort och fixa i ordning mig.
PUSS & KRAM, HARE BÄÄST! :D <3
ett försök att ta kort på månen ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: