school day


Hello vakna för en halv timme sen, usch jobbit att vakna tidigt. Fast man jag har börjat vänja med mig de :d
igår var de ju första dagen i skolan. De var la inte något nytt kanske precis, elr jo   ny musiklärare och ny språklärare , och en ny vikarie till bilden.  aa :)   åk.7-9  samlades i sporthallen och så tala rektorn, sen gick alla gå till sina klassrum & prata och massa sånt tråkigt typ xd,  Vi har ju kvar vårat "fina" klassrum....  usch, kan aldrig högstadiets byggnad bli klar någon gång, vill verkligen komma tillbaka dit, Vill inte vara i mellanstadiets byggnad :S  aja,de värkar som vi kommer få vänta tills vår terminen jue :(  men nu måste jag fixa i ordning mig,
PUSS & KRAM  , hare gött :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: