23 december


haha, man är ju så jvla osmart och glömmer ladda kameran innan man åker :p  så blev inte så många bilder, haha dom blev lite ovärda också (a) hehe, de blir fler gånger ! :D

nu har jag precis käkat julmat, as gött!  mår nästan illa nu :s  haha, för mke mat
sen såg vi på film hela familjen,fast....de va inte så bra. rättare sagt den sög :] hehe, handla om någon trollkarl eller något, vet inte vad den heter men  ;)
i morron är de jul, kan fan inte fatta det :O  hur fort går inte tiden eller :(  galet jue
aa i morron iaf, så ska man till farmor och farfar och fira med den släkten, sen drar man vidare till mormor och morfar och firar med andra släkten :) sover även över där, hehehhehe fast jag kommer ta med min mini pc, så jag kommer kanske skriva ngt, eller så gör jag det när jag kommer hem sen.  Ni får ha en super bra julafton, puss :*

♥ ~Önskar er en riktigt God Jul~ ♥


Linn ♥

Jag, även kallad nya Foppa (a)

hihi, detta proppa jag i mig :S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: