24 december, julafton


för mycket bilder , för lite tid..
skulle egentligen lägga in mer bilder, men nä skiter i de

sammanfattning:  Vakna, öppna ett paket på morgonen som låg under julgranen,åt lite frukost, duscha, sen vidare till farmor & farfar, och träffa pappas släkt, äta julmat, tomten kommer, äta lite julgodis, åka hem, göra sån dära apelsin sak, se på kalle anka på tv, åka vidare till mormor & morfar, och vara med mammas släkt, fika, tomten kommer, äta julmat *igen*, bara slappa, sova hos mormor & morfar [25 DEC] vakna, åt frukost, gick ut en sväng med mamma & mormor, äta mat, fika, ÅKA HEM !



FÖRSTA TOMTEN!         på bilden: Pelle, min mosters man :)


NÄSTA TOMTE!                    på bilden; min morfar♥ och jag


fan va jag är grym på det hära  med apelsin (a) ser ni inte hur koncentrerad jag är (a)

HOPPAS NI HAR HAFT EN BRA JULAFTON, JAG HADE EN HELT OKEJ/VANLIG JUL!
HOPPAS NI HAR FÅTT FINA JULKLAPPAR, MINA VA HELT OKEJ OCKSÅ (A)
HARE GÖTT ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: