Onsdag♥


förmiddan spenderades med Linn på stan, vi fikade och sprang runt lite i affärer hehe :D jätte mysit :$
halv fem drog jag till backen och träffa louise & elin, fyfan va kallt det va -17  till -18'C  !!  så vi åkte vi så jätte mycket, satt vi värmestugan ist :d  vi orkar inte åka till nio ,dels va de kallt också (a)  så vi åkte hem kvart över sju, körde hem elin & louise, sen åkte jag hem till Linn och så byte jag om där , sen åkte vi till oscar och var där :)
hans mamma bjöd på pizza (a)  och så hyrde vi film , och spela ps3 :PpP

Idag vet jag inte jag vad jag ska göra :o
torsdag..hm.. får nog bli att man spelar lite (a) sitter lite vid datorn och snackar med folk som vanligt, och så kanske man startar en film :D får bli en slapp dag, eftersom det känns som jag har farit runt halva veckan redan ^^

[HERREGUD !! :O   I morron är det NYÅR!   va 17 ska man göra då?? :/ 
har ingen aning, vill inte sitta hemma jue..  aja vi får la se vad som händer.]
Hare gött ♥

kommer lite bilder från stan idag me Linn

haha så sött asså

depp läpp . hehe 8')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: