:'p


heejsan, har inte så mycket att skriva om precis . för här hemma händer typ ingeting ju,  sitter bara och gör inget :P     igår var jag ute och cykla med emelie & köpte mjukglass. Idag har jag bara varit hemma och trökat sönder ;pp   känns som jag inte har rört min kamera på as länge, så jag tog tag i den och gick ut ^^)  fannas inte så jätte mke att ta kort på men, några bilder kommer!    i morron är inget bestämt. ska nog börja packa iaf,  för på fredag drar man till uddevalla!! :D:D med husvagnen såklart <3   kommer hem på söndag kväll, fast jag tar ju med min mini pc :'d        hare gött ,  PUSS :*



☆ Linn

snygga bilder :')

2010-06-23, 11:28:01 - URL: http://baralinnsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: