slut på regn?!


idag var de sista dagen på fotbollsskolan och den va tunering, vårt lag var faktiskt riktigt bra (a'
jag och stina skulle sköta bytena och uppställningen, alla andra lagen hade en vuxen ledare. Men våran sån ledare var borta :o han hade typ stukit hem elr ngt :P, hahah så jag och stina fick göra allt själva, ja men de gick la bra ändå :D
vi kom ju 2:a :D:D <3 
efter allt va slut så var de bara att byta om till match kläder :p hade match efter, usch jobbit. man var trött och skit blött efter spööregn :o   matchen gick la sådär. kunde gått bättre, blev 3-1. Jag gjorde målet (a'  mitt första i de nya laget :d  sket kul ^^  va typ själv mot målvakten och så sköt jag bara, blev tåpaj (a'

just nu är jag skit trött , efter två dagar fotboll ;P
ska snart sova iaf & de ska bli gött .
Puss & Kram <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: