UDDEVALLA x3 days


håller va ja lovat ^^


heejsan, idag kom jag hem hem :D ja skulle gärna vilja stanna längre, fast ah.. de är gött att vara hemma också :)  ja.. jag har mke bilder men lägger inte in alla. kommer skriva va de är för ngt på bilden ist för att skriva maaassaa i början , för de hinner jag inte ;p  texten kommer efter bilden 
hare gött puss <3


uddevalla bron

så vackert så

yellow flowers

söt nyckelpigga


love summer pic' , ja de är jag där ;d

hehe paparazzi ^^

vi gick en promenad

love it <3

höga klippor :9

paparazzi igen, men han va ju så söt ju (a)

härligt? :>

ingen sommar utan reagge
  jordgubbar!


haha ><?

sommar sommar sommar, lala


alltid på midsommar sen på kvällen är det dans ;D

tycker de blev en fin bild (a'


Dag 2...



baaad  daax

mini våg :p


ser så fukking gött ut :o

bada :)

söt fågel

bada är kul, men här... mindre kul :''D  kalllt  ^^

kvällen,,  fiskmås

gonatt <3   hoppas ni hade en bra midsommar, för de hade jag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: