två höger skor..!


hello!  idag har jag varit i jönköpning med famlijen, vi åkte till ikea & a6 :)<3
de va riktigt sköj :D, hittade inget på a6 typ ;o för dom har ju fan inte gina där :o wiierd!! :S   aja..
fast hittade en tub "tunika" med leobard mönster,riktig nice (y'  sen hitta pappa ett par jogging skor som vi köpte (;  fast de va ju bara de när vi kom hem sen,så skulle jag pröva skorna....och då märkte jag att vi hade tagit två höger skor och lagt i samma kartong....!!!!!!!! herregud asså! fan va smart ;o för jag prövade la olika storlekar och sånt & så tittade vi la inte va vi la i... så ah nu sitter man här hemma med två höger skor.! (Y' smartes't!haha
sen gick vi in på ikea, och där hade vi redan kollat på en soffa på internet som vi skulle kolla på. och den köpte vi :D den blev jätte bra i mitt nya rum! (Y'  + så köpte vi ett litet svart soffbord till,& en filt & kudde och så lite ljus som jag ställde på bordet & en tavla :D, det blev jätte mysit , riktigt nöjd + att soffan var en bäddsoffa (a' så kom nu och söv här ^^ hahhaha x'd <3  [kommer lägga in bilder på rummet sen].!
i morron har jag match på ekvallen! (Y) NU SKA VI VINNA TJEJER!!! :D:D <33

fast nu ska jag sova :) natti natt <3 :* PÖSS!

lite av bilder från jönköping (y'




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: