L Ö R D A G


"gokväll" haha :P
idag har jag varit lite utanför skövde och sett på louise's match :) den gick inte så bra för dom, fast de var ju ett bra lag dom möte. det gick inte så bra för louise heller, hon ..ah ja vet inte hur hon gjorde >< fast hon typ stukade foten på ngn viss(kanske) ah så hon kunde knappast gå ;o  och vi skulle göra ngt efter , fast de blev ju inget. men man får ju hoppas att det gick bra för henne! <3
när ja kom hem köpte vi thai mat. sen satte ja och pappa vid datorn och kolla på kameror, (ja vet inte kanske ska köpa en större :D )  och så hitta vi nya program på min kamera och ett stativ bakom soffan :D de va jätte kul så jag har stått vid diskhorn och tagit massa bilder :) på vattendroppar, de va jätte kul tyckte jag ^^ <3 ska göra mer ngn annan gång , kommer bilder i nästa inlägg! ;*       nu sitter ja vid datorn och redigerar bilder & käkar lite chips :)<3

PUSS & KRAM <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: