nattbloggar'N


godmorron
godförrmiddag
godeftermiddag
godkväll

godnatt!


hah ja, natthumår är alltid dålig ><
ligger i sägen & bara slappar , ska snart sova :P

IDAG HAR JAG VARIT I MARIESTAD :P och spelade DM match och de gick inte så jätte bra precis, i förlorade.
men men , nu satsar vi på serien ist!! :D   kom hem sen gjorde jag i ordning en skiva med massa musik :'d
vid halv 7 cyklade jag till vera,för vi skulle träffas hela fotbollslaget & där skullle vi grilla och har de jätte mysit ^^
först grillade vi köttet :D hahahha, mirelle tappade sin kycklingklubba på marken när hon skulle vända den ><'
ah sen åt vi, efter de gick vi ut och spelade kubb :'D ja vet inte rikigt vilka som vann men,hahaha klockren snubbling av frida^^D<3 sen gick vi in och åt kladdkaka 8'D lite såhär as gött! efter de satt vi kvar ute på altan och vara snacka och verkligen asgarva x'ddd <3  vid 00.00 sen så åkte alla hem ;d 
TACK VERKLIGEN FÖR EN UNDERBAR DAG TJEJER :D <3





INGA BILDER JUST NU! ;O



J.P

Aww tack själv de vah AS KUL!! x) ;D <33

2010-05-14, 20:21:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: