trött?? -jao..*


idag kom jag hem från odencup.. de gick jätte bra i fredags, då spelade vi två matcher och vi vann båda :) vi var jätte taggade!!  sista matchen va ganska sen,, så vi la oss inte förän 01.  sen va de några i rumet brevid som duscha och prata as högt.. så de gick ju inte sova direkt.  sen var vi tvugna att gå upp 04.00 och göra iordning oss sen gå till frejahallen och spela match 05.40. så sov i 3 timmar (inte okej!)  Lördan gick verkligen inte bra..  sen gick alla lag vidare till slutspelet på söndan,för vi var bara en grupp med lag i F17.    spelade även en match ganska sent på lördan också, så sov la 4-5 timmar :/     spelade match 06.40 , gick inte så bra heller ... så vi åkte ut, stannade och kolla på några matcher sen gick laget till matsalen och åt frukost, duscha och fixa iordning/packa sen kolla jag på när min brorsa spela sin match, gick inte heller så bra för dom.  kom hem runt 10,  la mig direkt i sängen och sov i 5 timmar ♥          fast nu är jag fortfarande trött :P   usch.. sen ska jag orka skolan i morgon också!?...
aja :)   SÅNT É LIVET! :D


PUSS&HEEJ



bild sen somras



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: