only girl in the world


hellojsan!  Lördag idag då, brukar säga och säger de igen: herregud va tiden går fort :P
dagarna/veckorna/månaderna flyger bara förbi :O   dels är de bra , men ändå inte :/
hm,, igår var de skola som vanligt, sista lektionen hade vi musik och vi skulle läsa (egentligen sjunga) upp våran egna låt vi har skrivit, haha min och agnes va bra tkr jag (a)   sen gick jag och elin till f-gården och hänga lite där :)
vid halv sju drog vi hem och åt taco paj :G muums,  vi fixa oss & jag packa lite. Halv åtta drog vi till Elin och lämna min saker, sen in till stan och kolla på UH-cupen, & träffa lite föölk :=)
de va slut vid tio, då åkte vi hem till elin och satt vid datorn & webba/snacka med några, vi laa la oss vid 2 elr ngt (;
Sen idag då, så vakna jag mellan nio-tio och vänta tills elin skulle vakna (A)  sen gick vi ner och åt frukost, varm o'boy går alltid hem <3 (A) haha, och så hade hon också  O'boy med daim smak, fyfan de va nästan de äckligaste ja har smakat :P usch, ja varnar er!
sen vid 14.00 hade vi konfa i kyrkans hus, så åkte vi dit. de va slut vid 17 :P  Gick hem i regnet... sen kom Emelie till mig och vi snacka lite hur vi skulle göra  måndag-tisdag på höstlovet :) och så fixa vi lite saker. Sen åkte pappa och brorsan & köpte pizza ;gg  muums, jag och emelie dela på en vesuvio med pomes och kebabsås (A) <3
nu har hon åkte hem och just nu sitter jag vid datorn och dunkar musik i min ensamhet.. hehe :d ne men de är mysigt med lördagskväll själv ibland,fast de skulle ju inte skada ifall man va med några nu. men nästa helg blir de något tror jag ,för den helgen startar höstlooovet :D:D:D:D:D wiiiiiiiiieeeee!!   i morron ska man till kyrkan igen, och så hålla i gudstjänst med alla andra i konfagruppen, och så ska jag läsa någon text i psalmboken :P fårse hur de går ;d   aja , nu ska jag gå ner och hämta lite chips och dricka!
HA EN JÄTTE BRA HELG & PUSS PÅ ER :D <3


en bild jag tog för några veckor sen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: